خبر فوری

حمایت از کشت محصولات کشاورزی با مصرف آبی کم

 

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، استاندار هرمزگان ظهر امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان هرمزگان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی  نباید از محصولات پرمصرف آبی حمایت کند گفت : کشاورزان باید با توجه به بحران کمبود آب، محصولات کم مصرف را در اولویت کشت قرار بدهند.

دکتر همتی افزود: جهاد کشاورزی باید به موازات جلسات با ادارات، به کشاورزان جهت ابلاغ برنامه کشت و هماهنگی کاشت اطلاع رسانی کند . وی  تاکید کرد :  باییستی از طریق رسانه ها و صدا وسیما  سیاست های آبی را برای مردم و کشاورزان به زبان ساده تشریح کرد . استاندار هرمزگان در پایان گفت: برنامه های کشت در راستای منافع کشاورزان تنظیم می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز با بیان اینکه امسال کشت ذرت متوقف می شود اظها ر کرد: کشت ذرت به عنوان یک محصول پر مصرف آبی در سال 97 منتفی است و جهاد کشاورزی از کشت آن حمایت نمی کند . مهندس باقرزاده تصریح کرد: 20 هزار هکتار از باغات استان هرمزگان تا پایان سال 97 اصلاح  می شود. 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید