کشف 27 میلیاردی کالای قاچاق و دستگیری 9متهم در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "عباسعلی بهدانی فرد" ، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های"بندرلنگه"، "حاجی آباد"، "بندرخمیر"، "بستک" و"رودان" طی 24ساعت گذشته، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 9 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت، با تلاش ماموران 5 میلیون و 300هزار نخ سیگار، 50 تن نخود، 121هزار و 203 متر پارچه و 53 رأس دام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این بازه زمانی را بنا به نظر کارشناسان، 27 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: 9 متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید