خبر فوری

تور ماجراجویانه جاده ابریشم خواندنی شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، این کتاب حاصل دو سال سفر در طول جاده ابریشم از طریق کشورهای آسیای مرکزی و جنوب شرقی آسیا و شبه قاره هند است.

جاده ابریشم شبکه‌ای از مسیرهای تجاری و تاریخی است که زمانی چین را به دریای مدیترانه متصل می‌کرد و از طریق این مسیر، کالاهای متنوع، از جمله ابریشم، از شرق به غرب منتقل می‌شد.
والتر و روت اودرمات از سوئیس با ماشین خود بیشتر کشورهای مرکزی و جنوب شرقی آسیا را در امتداد جاده تاریخی ابریشم پشت سر گذاشتند و شاهد مناظر دیدنی و جذاب در این جاده شدند، آنان در این سفر مجذوب فرهنگ‌های عجیب و غریب آسیایی شدند و مهمان‌نوازی گرم مردم این منطقه را تجربه کردند.

نویسنده در این کتاب برای خواننده فرصتی ایجاد می‌کند تا تجربه سفری طولانی و افسانه‌ای در طول جاده ابریشم را کسب کند و اطلاعات بیشتری در مورد کشورها و مسیرها به دست آورد.
این کتاب به قلم والتر و روت اودرمات به تازگی یعنی در سال 2018 در 288 صفحه به زبان آلمانی منتشر شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید