خبر فوری

وظیفه هنرمندان حوزه هنری تولید هنر انقلابی است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری هرمزگان گفت: وظیفه ما در حوزه هنری حمایت از هنرمندان متعهد به انقلاب اسلامی و همین‌طور وظیفه هنرمندان حوزه هنری نیز تولید هنر انقلابی است تا از این رهگذر شاهد تقویت بعد فرهنگی انقلاب باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی افزود: شهید سید مرتضی آوینی توانست رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را با برنامه روایت فتح و با زبان هنر که به تعبیر رهبرمعظم انقلاب رساترین زبان است، بازگو کند.

رییس حوزه هنری هرمزگان افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی باید ابتدا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی استان را شناسایی و برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

۲۰ فروردین ،سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، در تقویم رسمی کشور، به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *