خبر فوری

افزایش ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ هرمزگان در طرح امداد نوروزی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،دکتر امیرحسن اسدی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان گفت:از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند تا۱۳ فروردین امسال ، ۳۳ هزار و ۹۴۲ تماس با اورژانس ۱۱۵ استان گرفته شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۳۰۸ تماس منجر به اعزام آمبولانس شده است.

وی افزود: در این مدت، ۲ هزار و ۸۹۱ مصدوم و بیمار، طی ۲ هزار و ۳۰۸ ماموریت، توسط اورژانس ۱۱۵ استان خدمات رسانی شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ و شش دهم درصد افزایش داشته است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان گفت:از این تعداد، ۹۸۲ نفر جزء مصدومین ترافیکی، یک هزار و ۹۰۹ نفر جزء مصدومین غیر ترافیکی بوده، یک هزار و ۳۴۹ مورد از ماموریت‌های انجام شده در حوزه شهر و ۹۵۹ مورد در جاده‌های خارج از شهر انجام شده است.

دکتر اسدی افزود:تعداد مصدومین ترافیکی در این مدت،  ۴ درصد افزایش و  فوتی تصادفی  ۱۴ درصد کاهش داتشه است.

وی گفت:بیشترین تعداد مصدومین حوادث ترافیکی مربوط به شهر بندرعباس، با فراوانی ۲۲۴ نفر (یک فوتی و ۲۲۳ مصدوم) بوده و بعد از آن، محور غرب و شمال غرب استان، با ۲۲۸ مصدوم و یک فوتی بیشترین، تعداد مصدومین ترافیکی را به خود اختصاص داده است.

بیشترین تعداد فوتی تصادفی نیز مربوط به محور شرق و جنوب شرق استان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید