خبر فوری

پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف در قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حسین افشار رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت:شش هزار و ۸۴۱ مورد بازدید و بازرسی  در نوروز ۹۷ در این شهرستان انجام شد.

وی افزود:از شش هزار و ۸۴۱ مورد بازرسی انجام شده  از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فرودین  امسال،  ۲۱ مورد پلمپ واحد متخلف و ۸۱ مورد اخطار تعلیق بوده است. 

رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: نوروز امسال، هشت تیم پنج نفره بازدید روزانه را در ۱۸ روز به انجام رسانده اند.

حسین افشارافزود: در این مدت مراکز اقامتی دایم و موقت، مراکز پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز تفریحی، شکایات تلفنی، بازدید از اصناف و رسیدگی به شکایات صنفی در لیست بازرسی این کمیته قرار داشت.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع در تنگه هرمز واقع شده و همه ساله میزبان صد‌ها هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید