خبر فوری

شیراز| تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروزی در فارس به 32 نفر رسید

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، براساس آمار منتشر شده از سوی اورژانس استان فارس در بازه زمانی 27 اسفندماه تا 10 فروردین تعداد کشته‌های ناشی از حوادث ترافیکی به 32 نفر رسیده است. 

براساس این آمار در بازه زمانی 27 اسفندماه تا 9 فروردین ماه هزار و 975 تصادف شهری و جاده‌ای در استان فارس رخ داده که منجر به فوت 24 نفر شد و در روز دهم فروردین نیز با اضافه شدن 178 مورد تصادف این تعداد به 32 نفر رسید. 

با احتساب روز دهم فروردین تعداد تصادفات به 2 هزار و 153 مورد رسیده که 977 مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای و هزار و 176 مورد مربوط به تصادفات شهری بوده است. 

این تصادفات 2 هزار و 727 مصدوم داشته است که هزار و 334 مورد مربوط به تصادفات شهری و هزار و393 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است. 

در بازه زمانی 27 اسفندماه تا دهم فروردین ماه 12 هزار و 442 مورد ماموریت از سوی اوژانس استان فارس انجام شده است. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید