خبر فوری

۴۹۰۰ ماموریت توسط اورژانس خراسان جنوبی انجام شد

علی دلخروشان در گفتگو با مهر اظهارکرد:  از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۷ تا امروز چهار هزار و ۹۹۷  ماموریت توسط اورژانس استان انجام شده است.

وی بیان داشت: ۴۹۳ ماموریت تصادفی و چهار هزار و ۵۰۴ ماموریت غیر تصادفی بوده است.

دلخروشان افزود : در این ماموریت ها یک هزار و ۶۸۵ نفر توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان شده اند.

به گفته وی دو هزار و ۳۲۶  نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۱۶ پرواز توسط بالگردهای اورژانس هوایی بیرجند و طبس انجام شده است، گفت:در این ماموریت ها ۲۷ بیمار به مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند که ۱۴ مورد از این بیماران مصدومین حوادث ترافیکی بوده اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۷ از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

دلخروشان گفت: ۶۴ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و ۲ پایگاه اورژانس هوایی استان در این طرح خدمات فوریتهای پزشکی را به هموطنان ارایه می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید