خبر فوری

برگزاری رزمایش گردان الی بیت المقدس در جزیره قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سرهنگ رحمت الله دهقانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در تمرینات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد : عملیات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس این شهرستان با اجرای ماموریت ها و تمرین ها تاکتیکی در موضوعات دفاعی امنیتی و امداد و نجات و شروع این کار با رویکرد تخصصی و ماموریت ها کوی برزن در چند مرحله برنامه ریزی و اجرا گردید .

وی به تمرینات صورت گرفته در این رزمایش دو روزه اشاره کرد و گفت : ازجمله تمرینات در این رزمایش می‌توان به تمرینات دفاع از کوی و برزن و برقراری امنیت، ایجاد تورهای ایست و بازرسی و کنترل معابر وصولی و حفاظت از مراکز حساس مهم و قابل حفاظت، ایجاد آمادگی در بین اعضای گردان جهت اجرای عملیات آزاد سازی بود .

سرهنگ دهقانی افزود: رزمایش الی بیت المقدس بر اساس تهدیدات فرضی طراحی شده و در یک صحنه واقعی اجرا و عملیاتی می شود.

آمادگی مقابله با نفس خویش از ضروریت های جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار ، امام جمعه شهرستان قشم در این آیین ضمن تبریک میلاد باسعادت دختر نبی اکرم (ص) و تبریک روز زن اظهار کرد : عملیات تاکتیکی بسیار خوب گردان الی بیت المقدس نشان از توانمندی و آمادگی بالا ، به روز و هوشمندان بسیجیان است .

وی تصریح کرد : بسیجیان در همه زمینه ها آمادگی دارند اما مهم این است که ابتدا باید پای مکتب حضرت زهرا (س) نشست و در درجه اول آمادگی مقابله با نفس خویش را نیز داشته باشیم .

امام جمعه شهرستان قشم آمادگی مقابله با نفس را از ضروریات جامعه دانست و افزود : اگر انسان بتواند برنفس خود غالب شود و زمام نفس خود را به دست گیرد می شود شخصیت مثل صدیقه کبری (س) که او تا تاریخ ، تاریخ است نام او جاودانه است .

حجت الاسلام جوکار عنوان کرد : در این دوره و زمان امام راحل با مقابله با نفس خویش در مکتب اهل بیت در درون خود انقلاب کرد و توانست کشور و دنیا را بسازد و انقلابی ایجاد کند که زلزله ای در دنیا باشد و پس لرزله های آن تا سالیان سال باقی بماند .

وی تاکید کرد : تا بسیجی با بصیرت و روحیه ی بسیجی در این کشور وجود دارد خیال همه متدینین راحت و خیال دشمن با وجود چنین سربازان فداکار و مخلص ناراحت است .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید