خبر فوری

هشدار قرارگاه فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در مورد یک کانال مشکوک

هشدار قرارگاه فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در مورد یک کانال مشکوکبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها اخباری مبنی بر فراخوان درخواست فعالان فضای مجازی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در حال انتشار است. این فراخوان توسط یک کانال تلگرامی در حال انجام است که طی آن از کاربران شماره تماس و اطلاعات فعالیتی آنها در فضای مجازی درخواست می‌شود.

پس از انتشار این خبر، قرارگاه فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با انتشار پیامی در این خصوص در سایت خود، ضمن اشاره به این نکته که اطلاعاتی که این کانال جمع‌آوری می‌کند ارتباطی به هیچ کدام از نهادهای مرتبط با بسیج و همچنین تشکل‌های فعال انقلابی در فضای مجازی ندارد، به کاربران هشدار داد تا اطلاعات خود را در اختیار این کانال مشکوک قرار ندهند. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید