خبر فوری

وظیفه ذاتی هلال احمر، با تمام وجود به میدان حوادث آمدن است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی 97 که امروز(یکشنبه‌) با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر و امدادگران طرح‌های امدادی نوروزی برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر با توجه به وظیفه ذاتی که بر عهده دارد، در مواقع بروز حوادث با تمام وجود برای امدادرسانی به میدان می‌آید.

وی در ادامه گفت: انسان ها باید یار و یاور یکدیگر باشند و همچنین باید ما نسبت به طبیعت و نعمت‌هایی که خداوند بخشیده است، نگاه درستی داشته باشیم و از آن ها حفاظت کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال ‌احمر خاطرنشان کرد: ما انسان‌ها نه بر اساس خیرخواهی، بلکه بر اساس وظیفه‌ای که داریم باید به یاری یکدیگر بشتابیم.

در حال تکمیل…

صحبت‌های حجت الاسلام و المسلمین معزی در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی 97

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید