خبر فوری

مسائل و مشکلات شرکت سهامی زراعی جگین بررسی شد

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان تعاون روستایی هرمزگان، علی احمدی در نشست تخصصی که با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیر سازمان تعاون روستایی و جمعی از مسولین هرمزگان و شهرستان جهت بررسی مسائل و مشکلات شرکت سهامی زراعی جگین تشکیل شد، گفت: با تایید مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان و تلاش در جهت تحقق این مصوبات جهش خوبی در منابع مالی شرکت سهامی زراعی جگین ایجاد خواهد شد.

احمدی مدیریت پویا وفعال و همچنین منابع را از فاکتورهایی مهم در مدیریت مطلوب واحدهای کشاورزی دانست و اظهارداشت: حمایت ازتشکل هایی که سرمایه ملی کشور هستند وظیفه ملی و میهنی همه ما است زیرا رونق این شرکت ها؛ رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری رونق اقتصادی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه شاهد تلاش و زحمات تعاون روستایی هستیم تاکید کرد مسئولان شهرستانی وهرمزگان باجدیت باید پیگیرمشکلات این شرکت باشند.

احمدی گفت: با تشکیل تیم اقتصادی رفع مشکلات هر مجموعه و واحد تولیدی و کشاورزی با برگزاری نشست هایی در خود آن مجموعه تا آنجاکه در حد اختیارات است در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند و اگر نیاز باشد امور را در مرکز هرمزگان دنبال می کنیم تا  نتایج مطلوب حاصل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز توضیحات و رهنمودهای مفصلی در خصوص طرح های پیشنهادی ارائه و متذکر شد که شرکت های سهامی زراعی و تعاونی های تولید روستایی به عنوان آئینه تمام نمای فعالیت های بخش، بایستی در اجرای طرح های الگویی، پیشرو باشند.

علی باقرزاده حمایت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و مجموعه های تخصصی بخش را از این تشکل ها اعلام داشت.

باقرزاده ضمن انتقاد از مدیریت شرکت درخصوص خشک شدن بخشی ازباغات شرکت خواستار تجهیز و نوسازی ایستگاههای پمپاژ با دریافت تسهیلات کم بهره و بلند مدت شد.

وی با بیان اینکه احیا باغات و نخیلات شرکت با برنامه ریزی و نوسازی در دستور کار گرفته است، افزود: کشت محصولات استراتژیک گندم و کلزا در اولویت زراعت شرکت می باشد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت موجود شرکت ارائه داد و تنها راه برون از این مشکلات وسازماندهی نیروی انسانی تزریق اعتبارات کم بهره و بلند مدت جهت تجهیز و نوسازی ایستگاه ها و ادوات شرکت دانست.

اسدپور بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت رونق واحدهای تولیدی را صرف فعل خواستن در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات و هماهنگی هایی برای تحقق رونق اقتصادی تشکل های تعاونی روستایی پیش بینی شده است و اگر محقق گردد شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود.

وی افزود: با حمایت فرماندار و مجموعه جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی و مدیریتی با تجربه در صدد رفع مشکلات اینشرکت سهامی زراعی خواهیم بود و به روزهای رونق خود باز می گردد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید