دعوت استاندار از مردم هرمزگان برای استقبال از رئیس جمهور

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه استان برای استقبال از رئیس جمهور دعوت کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: انتخاب هرمزگان به عنوان یکی از مقاصد سفر کاروان دولت دوازدهم، بیانگر عزم جدی دولتمردان برای رفع مسائل و مشکلات مردم و نشان دهنده اهمیت استان مهم و استراتژیک هرمزگان در سطح ملی است.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: بی شک سفر رئیس جمهور و دولتمردان که با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرحهای بسیار مهم و تصمیم گیری برای توسعه بیشتر استان همراه است، آثار و برکات بسیاری را برای هرمزگان به همراه دارد.
در این بیانیه از مردم شریف، غیور و دلاور سراسر استان هرمزگان دعوت شده است در مراسم استقبال از دکتر روحانی ، رئیس جمهور و سخنرانی ایشان که ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز چهارشنبه 9 اسفند در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می شود، حضور باشکوه و گسترده داشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید