خبر فوری

امروز؛ورود سامانه ناپایدار بارشی به هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حمزه نژاد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:سامانه ناپایدار بارشی امروز از سمت غرب وارد هرمزگان می شود.

وی افزود:این سامانه تا دوشنبه 7 اسفند در استان فعال است و سبب کاهش 6 درجه ای دما در استان خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:بیشترین تاثیر این سامانه شنبه و یکشنبه در مناطق شمال، شمال غرب و شمال شرق استان است.

حمزه نژاد افزود: این ناپایداری ها به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق، افزایش باد، کاهش نسبی دما، متلاطم شدن دریا، آبگرفتگی خیابان ها، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی است.

وی گفت: در روز دوشنبه هفتم اسفند به تدریج شاهد کاهش ابرناکی و بارش باران در غرب و مرکز استان و ادامه فعالیت سامانه بارشی در مناطق شرقی در ساعت های ظهر و خروج سامانه بارشی هستیم.

حمزه نژاد افزود: در این مدت با توجه به متلاطم شدن دریا تمهیدهای لازم صورت گیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: برای امروز و فردا پدیده غالب استان، گذر ابر برروی آسمان و در ساعات بعد از ظهر وزش باد برروی دریا خواهد بود.

حمزه نژاد افزود: احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان وجود دارد.

وی گفت: دریا در ساعات صبح آرام و در ساعات بعد از ظهر کمی مواج است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان افرود: شرایط دریا برای ترددهای دریایی و سفر به جزایر بویژه در ساعات صبح تا ظهر مساعد پیش بینی می شود و در ساعات بعد‌از‌ظهر توصیه می شود تردد شناورهای سبک و قایقهای تفریحی با احتیاط صورت پذیرد.

از نظر دمایی برای فردا افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید