خبر فوری

کشور به نیروی انسانی خلاق و کارآزموده نیاز دارد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی درآئین افتتاح جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش خلیج فارس در بندرعباس، با اشاره به اهمیت پشت کار برای فتح  قله های موفقیت، عنوان کرد: ادیسون اعتقاد دارد در کسب موفقیت نبوغ افراد یک درصد تاثیر گذار است و 99 درصد کسب موفقیت در زمینه های مختلف به تلاش افراد بستگی دارد.

وی تصریح کرد: اعتماد به نفس و تلاش رکن های مهم دیگر موفقیت در هر زمینه می باشند.

رئوفی گفت: بسیاری از افرادی که در جامعه هم اکنون در عرصه های مختلف ، موفقیتی کسب کرده اند،  افرادی با ضریب  هوشی بالا نبوده اند بلکه از راه تلاش و پشتکار راه های ترقی را طی کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر حرکت دانشجویان به سمت پژوهش محوری، تصریح کرد: دانشجویان در مراکز آموزشی باید در مسیر پژوهش محوری حرکت کنند.

رئوفی با اشاره به جمعیت بالای فارغ التحصیلان بیکار  دانشگاهی در هرمزگان، اظهار داشت: در استان هرمزگان بیش از 57 هزار نفر بیکار وجود دارد که فقط دو درصد آنها بی سواد هستند و بخش اعظمی از جمعیت بیکار استان از فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشند.

وی با تاکید بر توسعه کار آفرینی و خوداشتغالی برای برون رفت از وضعیت موجود بیکاری، افزود:  در شرایط کنونی افراد زیادی با تحصیلات بالای علمی در رشته های مختلف دانشگاهی  به استانداری برای اشتغال مراجعه می کنند این در صورتی است که دستگاه های اجرایی دیگر از نیروی کار اشباع شده اند و توان جذب  این همه فارغ التحصیلان دانشگاهی را ندارند و باید با حرکت به سمت کار آفرینی و خود اشتغالی معضل اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را حل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کشور و استان هرمزگان به نیروی انسانی آزموده، کارآفرین و خلاق برای پیشبرد امور نیازمند است.

رئوفی تاکید کرد: تکیه بر طرح‌های خلاقانه و کارآفرینی نقش مهمی در افزایش اشتغال دارد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید