خبر فوری
هرمزبان:بندرعباس - مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان از آغاز اجرای فاز سوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده ها در جوامع محلی استان هرمزگان خبر داد.

آغاز فاز ۳طرح توان افزایی وارتقای تاب آوری اجتماعی زنان وخانواده

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد عنوان کرد: اجرای فاز ۳ طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده های استان هرمزگان با همکاری تشکل های اجتماع محور و سازمان های مردم نهاد بومی و حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان هرمزگان آغاز شد.

وی ادامه داد: ارتقای وضعیت بهداشت روانی و سلامت جسمانی زنان و خانواده، توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب های اجتماعی در راستای توانمندسازی زنان استان از اهداف این طرح است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان افزود: اهداف کیفی این طرح شامل آشنایی با فعالان مدنی و جوامع با فرآیند تحلیل سیستم های تاب آور،‌ تقویت تعاملات اجتماعی در جوامع محلی در راستای عبور و غلبه بر چالش های اجتماعی و محیطی، ‌افزایش میزان مشارکت جامعه محلی در برنامه ریزی ها، مدیریت امورشهری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

یعقوب نژاد آموزش به تسهیل گران را به مدت۳۶ ساعت و برای حداقل ۲۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت: نشست های آموزشی، مشارکتی برای ۱۵ محله در مناطق حاشیه و آسیب پذیر برنامه ریزی شده است که این آموزش ها برای اولین بار در محلات به مدت ۶۰ ساعت و برای ۴۴۷ نفر از اعضای جوامع محلی در کل استان برگزار می شود.

وی گفت: این طرح برای مدت یک سال برنامه ریزی شده و در کل استان هرمزگان قابل اجراست.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم گامی موثر در راستای توسعه ارتقاء سطح آگاهی و دانش زنان جامعه و توسعه مشارکت در امور شهری و فرهنگ شهر نشینی داشته باشیم و در پیشبرد اهداف زنان کشورمان بیش از پیش قدم برداریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید