خبر فوری
هرمزبان:فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره در شرایط حساس حضور به‌موقع و پرشوری داشته است، گفت: جامعه امروز ما نیازمند تفکر و فرهنگ بسیجی است.

بندرعباس| جامعه امروز نیازمند تفکر و فرهنگ بسیجی است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار رضا ترابی در جمع بسیجیان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با دعوت از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: مردم کشور ما تاکنون با حضور در صحنه‌های مختلف به خوبی ثابت کرده‌اند که استوار در مقابل دشمنان بوده و تخریب و توطئه‌های آنان علیه نظام اسلامی اثری ندارد.

وی افزود: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم فداکار، با بصیرت و همیشه در صحنه آن است که ما همه آنها را بسیجی می‌دانیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: کسب استقلال، عزت و عظمت از بزرگ‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است، زیرا پیش از انقلاب ما به طور کامل در تمام زمینه‌ها به کشورهای غربی وابسته بودیم و چیزی به نام پیشرفت و ترقی در عرصه‌های علمی در کشور وجود نداشت، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما نماد عزت و اقتدار جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: چیزی که امروز ما به آن نیازمندیم تفکر و فرهنگ بسیجی است که مردم ایران با داشتن این تفکر و فرهنگ تاکنون در شرایط حساس با حضور به موقع خود در صحنه فتنه‌های بسیاری را از سر راه خود برداشته‌اند.

سردار ترابی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، خاطرنشان کرد: این حضور ابتدا وحدت و یکپارچگی ملت مومن و ولایتمدار ما را به دنیا نشان می‌دهد و همچنین به دشمنان ثابت می‌کند تلاش‌های آنان برای زمین زدن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مانند آب در هاون کوبیدن است. این حضور همچنین تجدید بیعت با ولایت فقیه و اعلام تداوم وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید