خبر فوری

حضور گسترده مردم ایلام در آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، مردم مرزدار استان ایلام امروز هم همچون سالهای گذشته با سردادن شعارهای انقلابی خشم و انزجار خود از استکبار جهانی اعلام می کنند.

مردم استان ایلام همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران امروز نیز حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد، مردمی که بارها نشان داده اند که حامی و پشتیبان ولایت فقیه، انقلاب و نظام هستند.

امروز مردم ایلام با حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان خواهند گفت انقلاب اسلامی هیچگاه از آرمانهای خود دور نخواهد شد و پرچم سه رنگ ایران زمین همیشه در اهتزار خواهد بود.

زن و مرد و کوچک و بزرگ آماده  نمایش انسجام و شکوه ملی ایران اسلامی هستند.

باردیگر ۲۲ بهمن آمد و مردم مرز دار و انقلابی ایلام تا لحظاتی دیگر در اجتماعی بزرگ سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

مراسم بزرگ جشن انقلاب در ایلام ساعت ۹ صبح آغاز شده است،  امروز باز هم مردم غیور و شهید پرور و قهرمان ایلام روزهای با هم بودن را تکرار می کنند و با همدلی و اتحاد باردیگر با آرمان های والای امام راحل (ره)، انقلاب و شهدا تجدید میثاق می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید