خبر فوری

راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن پیام روشن ایرانیان به دنیا است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر،  علیرضا نصری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با حضور وحدت بخش خود در راهپیمایی روز یکشنبه، عزت و عظمت کشور و نظام اسلامی را به جهان نشان می دهیم.

نصری با بیان اینکه؛ امام خمینی (ره ) با ایمان به خدا، و اعتقاد به مردم و راهی که در پیش گرفته بود توانست نظامی نو در روش حکومتداری و مناسبات بین المللی ایجاد کند، گفت: اعتقاد راسخ امام (ره ) به همراهی مردم و عبور از مشکلات با پشتیبانی همه اقشار جامعه ، نظام جمهوری اسلامی را از مقاطع  مختلف سربلند بیرون آورد.

فرماندار شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه آب و برق رسانی، آموزشی، بهداشتی اشاره و تصربح کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر با بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و آغاز عملیات همزمان ۱۲ مدرسه و۱۸ خانه پزشک و خانه بهداشت گام اساسی در راستای تامین زیر ساخت های آموزشی و بهداشت و درمان برداشته شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید