خبر فوری

بازی اندروید دلاوران یک نبرد شجاعانه و مقدس+ دانلود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، امروزه با رشد فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی و در اثر ورود رایانه و اینترنت به عرصه اجتماع تحولات چشمگیری در ابعاد مختلف زندگی انسان به وجود آمده و به چنان شتابی رسیده است که تمامی ساختار‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی را در سرتاسر دنیا با تغییر مواجه کرده است.

با این وجود در پی پیشرفت فناوری و عمومی شدن ابزار‌های الکترونیکی مانند رایانه، بازی‌های پیشرفته‌تری رواج یافته‌اند؛ و در این میان یکی از این بازی‌ها، بازی رایانه‌ای و مخصوص تلفن همراه است که انجام آن مستلزم پردازش سریع اطلاعات و ارائه پاسخ‌های منطقی و فوق العاده سریع است.
بازی‌های مجازی به‎‌عنوان یک پدیده اجتماعی در کنار سایر رسانه‌های صوتی و تصویری در دنیای امروز هستند که به دلیل رشد چشمگیر فناوری‌های ارتباطی، طی سال‌های اخیر با کشش وجاذبه‌های حیرت انگیز، عمده‌ترین مخاطبان خود را از میان کودکان و نوجوانان انتخاب می‎کند و نه تنها بخش قابل توجهی از اوقات فراغت این قشر را به خود اختصاص داده است.
در این میان بازی‎هایی هم وجود دارند که بیان کننده فرهنگ و تاریج ملت‎‌ها هستند و به بیان رشادت‌ها و تبلیغ جهاد و شهادت می‎پردازند. بر همین اساس یکی از موسسات دیجیتال با عنوان مرکز فرهنگی دیجتال آیت الله نجومی به تازگی از بازی «دلاوران»، رونمایی کرده است.  
بازی دلاوران برای پلتفرم اندروید طراحی شده است. ژانر بازی، اکشن تیراندازی ایستگاهی تک‌نفره است. کاراکتر این بازی، یک تانک ام ۶۰ است که در موقعیت جغرافیایی خاصی، به صورت ثابت و بدون حرکت قرار گرفته است (فقط سلاح‌های آن قابل چرخش هستند). در تمام طول بازی، دشمنان هجوم می‌آورند و تانک با توپ و تیربار باید از مواضع خودی دفاع کند. در روند این بازی، دشمن هجوم آورده و یک تانک به عنوان آخرین بازمانده ایستادگی می‌کند تا سرزمین مادریش بدست دشمن نیفتد. بازی به نوعی واقع‎گرایانه و جدی است. گرافیک آن کاملا طبیعی بوده و محیطی استراتژیکی را از منطقه کرمانشاه را به تصویر می‌کشد.
به گزارش هرمزبان به نقل از ایکنا، حال و هوای بازی، نظامی – جنگی است و تلاش می‌کند جذابیت و حس هیجان را بواسطه افکت‌های تصویری و صداگذاری مناسب انتقال دهد. همچنین گفت‌وگو‌های خدمه تانک دارای نوعی شوخ طبعی است که باعث می‌شود حس بازی متعادل شود. باید گفت: بازی دلاوران دارای خط داستانی مشخصی است، اما با این وجود، بازی به شکل مستقیم، به نبردی واقعی اشاره ندارد، اما الهام گرفته از وقایع جنگ هشت ساله می‌باشد.
خلاصه داستان این بازی بدین‌گونه است که عملیاتی گسترده از سوی نیرو‌های دلاور وطن، درحال وقوع است، گردان حاج کاوه نیز برای پشتیبانی اعزام می‌شوند، اما زمانی که خود حاج کاوه و تعدادی از افرادش باقی مانده اند، مورد هجوم ناگهانی نیرو‌های دشمن قرار می‌گیرند. در اینجا حاج کاوه و افراد تانک معروفش به نام سپردار، تصمیم می‌گیرند برای جلوگیری از شکست عملیات و نفوذ دشمن، جانانه ایستادگی کنند. در بازی دلاوران کاراکتر تانک، به نوعی نمادی از خود ایران و خدمه آن نیز نمادی از گوناگونی اقوام با ملیتی یکسان است.   
  شما می‌توانید این بازی را از اینجا دریافت کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید