خبر فوری

17 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد رودان تحویل شد

محمد اکرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا’ افزود: با ساخت و واگذاری این تعداد واحد مسکونی، 17 خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد در شهرستان رودان صاحب مسکن شدند.
وی خاطر نشان کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی 5 میلیارد و 905 میلیون ریال اعتبار از محل منابع اختصاصی کمیته امداد (تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان)، مشارکت خیران و تسهیلات مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هزینه شده است.
وی ادامه داد: با هدف توسعه، عمران، آبادانی و محرومیت زدایی، 16 واحد مسکن مددجویی با زیربنای 66 مترمربع در مناطق روستایی و یک واحد مسکونی با زیربنای 75 مترمربع در شهر رودان احداث و به صاحبان آنها تحویل شد.
ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻣﺪﺍد امام خمینی (ره) رودان، هزینه ساخت هر واحد مسکن مددجویی روستایی را 340 میلیون ریال و هزینه احداث یک واحد مسکن مددجویی در شهر رودان را 465 میلیون ریال اعلام کرد.
اکرامی در پایان از آغاز عملیات اجرایی ساخت 14 واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران در دی ماه سالجاری در شهرستان رودان خبر داد.
هم اکنون 13 هزار نفر در قالب پنج هزار و 400 خانوار از مزایا و خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان رودان بهره مند هستند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید