ترامپت مخصوص اغتشاشات رسید! +تصویر

به گزارش هرمزبان به نقل از مشرق به نقل از ارتباطات عمومی استودیو رضوان، سه قسمت تازه ترامپت با مبحث سیاست یک بام و دو هوای ترامپ در برخورد با ملت ایران تولید شده و در صدا و سیما و شبکه های اجتماعی پخش خواهد گردید.

این سه اپیزود تازه ترامپت، مشت کوبنده، دوستی خاله خرسه و امداد رسانی اسم دارند که به کارگردانی رسول آذرگون و تامین کنندگی اسدالله دیانتی در استودیو رضوان  تولید شده اند.

گفتنی هست مجموعه انیمیشن طنز ترامپت دربردارنده صد قسمت انیمیشن صامت هست که رفتارهای ابلهانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را به عکس می کشد ؛ محصول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید