آیت الله شاهچراغی: ملت ایران نمی گذارد از دشمنان غلطی سر بزند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ساعتی پیش در حاشیه راهپیمایی حماسی مردم سمنان در محکومیت اغتشاشات موخر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم استان سمنان در راهپیمایی پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه زیاد خوب و وسیع بود.

وی اضافه کرد: لازم است از مردم ولایی استان و شهرستان سمنان که پای‌کار آمدند و به طور مستمر در دفاع از انقلاب خود جلودار بودند تشکر کنیم.

آیت‌الله شاهچراغی حضور مردم را عامل تداوم و ابهت انقلاب اسلامی عنوان و گفته بود: لازم است ریشه فتنه را خشک‌کنیم تا در آینده فتنه‌ای در کشور اتفاق نیفتد.

وی با اشاره به پیام حضور وسیع مردم در سراسر کشور به دشمنان بیگانه و طراح فتنه‌ها و توطئه‌ها بر علیه ملت ایران افزود: حضور مردم به آنها این پیام را داد که سر جای خود بنشینند و غلطی بر علیه ایران نکنند.

امام‌جمعه سمنان با اظهار این که این فتنه محصول طراحی دشمنان بیگانه بود؛ اما مجریان آن ضدانقلاب داخلی بودند اضافه کرد: ما دستخوش ضدانقلاب داخلی هستیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید