اغتشاشات موخر از سوی نظام سلطه و در رأس آنان آمریکا هست

اغتشاشات موخر از سوی نظام سلطه و در رأس آنان آمریکا استبه گزارش هرمزبان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  ؛  حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  اظهار کرد: فتنه موخر در امتداد فتنه ۸۸ بود و شکست خوردگان فتنه ۸۸ به دنیال انتقام گیری از ملت و نظام بودند.

 امام جمعه ایلام افزود: ناآرامی موخر کشور که باعث خوشحالی دشمنان ایران اسلامی و انقلاب گردید دست استکبار در آن تماما مشهود بود که از سوی رسانه های معاند بشدت بزرگ نمایی گردید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی وسیله داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی دیگربار ثابت نمودند که هوشیار می باشند و اسیر جنگ رسانه ای و بزرگ نمایی های شبکه و خبرگزاری های معاند نخواهند گردید.

وی دنبال کرد: این اغتشاشگران و هنجارشکنان از قدرت نیروی انتظامی و هوشیاری ملت بزرگ ایران غافل بودند و به تصور باطل خود توان دارند نظام اسلامی ایران را به مخاطره بی اندازند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اظهار این که ناامید کردن مردم از آینده نظام مطمئنا خیانتی معلوم و نابخشوندنی هست اظهار کرد: رسانه های ضد انقلاب و استکباری بدنبال القای ناامیدی در بین ملت ایران بودند تا بتوانند به اغراض شوم خود برسند.

این استاد حوزه تاکید کرد: بصیر بودن ملت بزرگ ایران به طور مستمر نقش بسزایی در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی داشته هست.

وی در ادامه با اظهار این که اگر اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا می گردید زیادی از مشکلات اقتصادی کشور حل می گردید، عنوان نمود: امروز یکی از بیمارترین اقتصاد ها مرتبط به ایران هست و تنها راه رهایی از این اقتصاد مریض تنها اجرا کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور هست.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در انتهاء اظهار کرد: اجتماع بزرگ مردم ایلام در اعتراض به این نا آرامی‌ها دارای پیام‌های متعددی هست و دشمنان لازم است بدانند ملت با بصیرت ایران اسلامی به طور مستمر مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید