خروش انقلابی مردم لنجان آشوبگران و دشمن ها را مایوس کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از لنجان، بعد از برتری با شکوه انقلاب اسلامی، مردم ایران اسلامی با رای 98 درصدی خود به «جمهوری اسلامی» علت گردیدند مستکبران جهان در گام نخست مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید گردند و بر همین اساس با استفاده از عناصر خود بر کوس مخالفت کوبیدند تا مردم در برابر خواسته مستکبران کوتاه بیایند، اما مردم ایستادند و اذن ندادند دسیسه دشمنان به ثمر بنشیند.

دشمن های نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه این سال‌ها با اجرای توطئه‌های متفاوت اهتمام کردند ایران را منزوی و مردم را از انقلاب دلسرد کنند و روزانه با تبلیغات و رنگ و لعاب‌های تازه‌ تئوری‌های توطئه‌های خود را اجرایی کردند، اما علی رغم همه تحرکات خود نتوانستند، آسیبی به ارکان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

اما روز چهارشنبه حضور مردم با بصیرت وطن اسلامی در راهپیمایی 13 دی، اذن پایین ترین سوء استفاده‌ای را به دشمنان انقلاب اسلامی نداد تا از مجال ایجاد شده در اغتشاشات موخر برای دست یابی به نقشه‌های شوم و مقاصد شیطانی خود بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده نمایند.

دشمن می‌خواهد مردم را از نعمات انقلاب محروم کند

فرماندار لنجان در حاشیه راهپیمایی مردم این شهرستان به خبرنگار تسنیم عنوان کرد: امروز دشمن اهتمام دارد با سوء استفاده از حرکت بعضی اشخاص در گلایه از وضع معیشتی، مردم را از نعمات و حسنات به وجود آمده انقلاب اسلامی و نعمت‌هایی که در آینده به وجود خواهد آمد، با استفاده از بعضی ضعف‌ها ناامید کند.

سید محسن سجاد اضافه کرد: اما حضور پرشور اقشار متفاوت مردم در راهپیمایی 13 دی نشانه بصیرت، ولایتمداری و پایبند بودن به آرمان‌های انقلاب هست و امروز مردم شهرستان لنجان با حضور وسیع خود حرکت مذبوحانه دشمنان و اغتشاش‌گران را محکوم نمودند و به خوبی نمایش دادند به صورت مستمر پشت سر ولایت فقیه خود بوده و می باشند.

مستلزم محافظت عزت از خودگذشتگی و پایداری هست

ریاست شورای سازگاری شهرستان لنجان نیز عنوان کرد: راهپیمایی باشکوه 13 دی هم زمان با بعضی شهرهای کشور با حضور وسیع و بی‌نظیر مردم و مدیران شهرستان لنجان برگزار گردید و مردم زرین‌شهر دوباره شکوه بصیرت و استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

وی اهتمام کرد: لازم هست توجه داشت مردم تکیه گاه نظام اسلامی می باشند و هر کجا که مردم در صحنه حضور آگاهانه و پر شور دارا باشند دیگر تاریخی مانند تاریخ کوفه و و روز عاشورا اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: نباید فراموش کرد دشمن های نظام مقدس جمهوری اسلامی هر آن ما را کاوش می‌کنند و اگر ذره‌ای احساس کنند حضور مردم در اینچنین کارهای انقلابی کمرنگ‌تر از گذشته شده از این مجال سوء استفاده خواهند کرد از این رو حضور پرشور مردم شهرستان لنجان در راهپیمایی 13 دی مشتی محکم بر دهان دشمن های نظام و انقلاب بود.

مردم زیر چتر ولایت بر بر علیه اغتشاشگران به پا خواستند

حسین شریفی از شهروندان زرین‌شهر در حاشیه راهپیمایی امروز مردم شهرستان لنجان در زمینه محکومیت اغتشاشات موخر بیان داشت: مردم وفادار زرین‌شهر همگام با مردم ایران در تمام صحنه‌های انقلاب من جمله دوران دفاع مقدس و صحنه‌های دیگر حضور و معیت خود را با ولایت فقیه نشان داده بودند.

این جوان لنجانی اهتمام کرد: حضور پرشور مردم شهرستان لنجان در راهپیمایی 13 دی دیگربار مهر تاییدی بر این کلام حضرت امام خمینی (ره) بود که فرمودند: "ملت ما در عصر حاضر از مردم کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) برترند".

این فتنه دشمن هم شکست خورد

وی دنبال کرد: امروز حضور پرشور مردم علت گردید این فتنه تازه نیز با شکست رو به رو گردد و مستکبران جهان را نسبت به دست یابی به اغراض شوم خود مأیوس و ناامید کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید