خبر فوری
هرمزبان:گروه سیاست و اقتصاد: آیت الله موسوی جزایری با اظهار این که شما مردم عزیز حقتان هست که انتقاد سازنده نسبت به مدیران داشته باشید، اظهار کرد: مطالبتان را بصورت سازنده بگویید؛ اغتشاش و ایجاد ناامنی حرکت دشمن هست اما مطالبه گری و درخواست حقوق کار دوستان هست.

اغتشاش و ایجاد ناامنی حرکت دشمن و مطالبه گری کار دوستان هست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، راهپیمایی «شکوه وحدت» با حضور اقشار متفاوت از فرهنگیان، دانش‌آموزان، کارمندان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و … امروز 13 دی‌ماه از میدان مولوی تا خیابان سلمان فارسی در اهواز برگزار گردید.  

  آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در سخنانی خطاب به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی اظهار کرد: حضور شما با این کمیت و کیفیت نشانه چند چیز هست؛ بصیرت، درایت و رشد و بلوغ سیاسی در سراسر ایران بویژه خوزستان و در بین مردم اهواز خیز می‌زند.

وی دنبال کرد: این حضور شما نشانه وفاداری به اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت اهل‌بیت(ع)، سربازی برای حضرت مهدی(عج) و بیعت دو مرتبه با مقام معظم رهبری هست.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره بعنوان این راهپیمایی اظهار کرد: شکوه اتخاد یعنی ملت ایران،‌ استان خوزستان و ما مردم اهواز سر انجام اتخاد و اوج اخوت و برادری به سر می‌بریم و همه اقوام، مردم، اصناف و دسته‌جات گوناگون مردم یک اتخاد مثال‌زدنی را برای مردم دنیا به وجود آوردند؛ این اتخاد عزت‌بخش و این عزت پیروزی‌آفرین و این برتری دشمن‌شکن هست.

وی دنبال کرد: شما با حضورتان آرزوی دشمن، ترامپ، نتانیاهو و مرتجعین منطقه بویژه وهابیت آل‌سعود خبیث را به باد فنا دادید. البته این حضور موجب شادی خانواده‌های شهدایی گردید که عزیزانشان را در این راه هدایت کرده و نهاد انقلاب اسلامی را با خون جوانانشان آبیاری کردند. شما مردم با این حضور قلب خادمان خود علما، آیات عظام، مراجع تقلید بویژه مقام معظم رهبری را شادمان کردید.

موسوی‌جزایری عنوان نمود: نخستین پیام این حضور برای مقام معظم رهبری هست که رهبرا آسوده‌خاطر باش که مردم اهواز همچنان بر بیعت خود پیوسته و با ثبات‌قدم ایستاده‌اند و از بیعت خود جدا نخواهند گردید. دومین پیام حضور مردم اهواز به سراسر ملت ایران هست؛ ای مردم آسوده‌خاطر باشید که ما مرزداران شما بر همان عهد و پیمان اولیه ایستاده‌ایم و از کشور دفاع خواهیم کرد. همان‌طور که در روزهای اول انقلاب هیچکس جز خود ما نبود و یک تنه به جنگ تانک‌های دشمن می‌رفتیم و خدا ما را برنده کرد.

امام جمعه اهواز با اهتمام بر این که دشمنان این ملت مثل آمریکا، اسرائیل،‌ اتحادیه اروپا بویژه آل‌سعود خائن و آدم‌کش که رحم ندارند آرزوی برچیده شدن این انقلاب را به گور خواهند برد، اظهار کرد: محمد بن سلمان این آرزوی خود را که اظهار کرد جنگ را به داخل ایران می‌کشانم با فریادهای فوت بر آل‌سعود خائن شما مردم به گور می‌برد.

وی عنوان نمود: دشمن بداند که این جمعیت، دریای خروشان ملت ایران هست نه یک مشت بچه گول‌ خورده. اینها ملت ایران می باشند نه آن مزدوران اغتشاش‌گری که آمدند و مردم را بی گناه و گناه کشتند و به اموال عمومی تعدی کردند. مرتجعین منطقه چشمشان را باز کنند و بدانند که هواداران امام خامنه‌ای این ملت رشیدند.

موسوی‌جزایری در بخش دیگری از اظهارات خود اظهار کرد: مردم بدانند که ما سوژه ای به اسم انتقاد سازنده داریم. احتمال می‌رود ـ البته هنوز واقع نشده ـ که در آینده قرار هست بی‌مهری درباره آب‌های کارون، دز، کرخه و مارون در حق ما گردد. این مخالفت‌ها به حمایت مردم از جانب استاندار‌، نمایندگان خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس، صورت می‌گیرد و اصلا و ابدا از حقوق شما مردم شریف کوتاه نخواهیم آمد. شما مردم عزیز حقتان هست که انتقاد سازنده نسبت به مدیران دارا باشید. مطالبتان را بصورت سازنده بگویید. اغتشاش و ایجاد ناامنی حرکت دشمن هست اما مطالبه‌گری و درخواست حقوق کار دوستان هست.

وی خطاب به عشایر عرب اظهار کرد: از حضورتان در این راهپیمایی و اعلام حمایتتان از نظام اسلامی و تجدید بیعت شما با مقام معظم رهبری قدردانی می‌کنم. تاریخ شهید شدن می‌دهد که اهواز دروازه ورود تشیع هست. تاریخ برای شما و پدرانتان موقعیت‌های قهرمانانه‌ای ثبت کرده هست؛ در مقابله با انگلیسی‌هایی که می‌خواستند سرزمین ما را اشغال کنند، به فتوای مرجع تقلید آن زمان با استواری در برابر قوی‌ترین دولت جهان مقابله کردید و با وجود جنگ افزار پیشرفته‌شان بر آنان برنده شدید و همچمنین حضور دلاورانه شما در دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و بحران‌هایی که پس از انقلاب بر ما تحمیل گردید و روزهای فتنه تا امروز ثبت شده هست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید