مردم قشم با برپایی راهپیمایی، ناآرامی های موخر را محکوم نمودند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، امام جمعه قشم در جمع راهپیمایان عنوان کرد: امروز قشرهای متفاوت مردم شهرستان قشم به میدان آمده اند تا پشتیبانی خود را از نظام اسلامی، ولایت فقیه، آرمانها و تفکرات اصیل اسلامی نمایش دهند.

وی دنبال کرد: مردم در این مراسم حضور یافتند تا تعداد کمی را که از جانب دشمنان ایران اسلامی در خارج از مرز ها هدایت می شوند، خاموش کرده و نمایش دهند که بی احترامی به اسلام، مسجد و ولی فقیه را تحمل نمی کنند.
جوکار اهتمام کرد: مردم به صحنه آمدند تا به دستگاه های قضایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و نیز نیروهای مسلح اعلام کنند که خواهان برخورد قاطع با اغتشاش گران و آشوب گران می باشند.
وی عنوان کرد: مردم حق دارند که مطالبه و سوال گری دارا باشند و لازم هست اعتراض ها و نقدهای خود را به نحو قانونی عرضه کنند و مدیران نیز لازم هست برای تحقق این مطالبات تلاش کنند.

** مردم صف خود را از عاملان ناآرامی ها جدا کردند
فرماندار شهرستان قشم نیز در این مراسم عنوان کرد: امروز مردم با حضور در این مراسم صف خود را از عاملان ناآرامی ها جدا کردند و به همه دنیا نمایش دادند که دشمن ها را خوب شناخته و دسیسه آنها را خنثی می کنند.
علیرضا نصری اضافه کرد: جنگ های نیابتی و تحریم های اقتصادی از دسیسه های دشمن بود که در برنامه نخست خود شکست خورد و در صحنه دوم نیز با تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده هست، دشمن دوباره هم شکست می خورد.
وی دنبال کرد: دشمن در برنامه بلند مدت می خواهد اصل نظام را از اغراض بزرگ و انقلابی خود منحرف کند اما این دسیسه نیز با حضور دشمن شناسانه مردم شکست خواهد خورد و استکبار جهانی و عروسک های خیمه شب بازی آنان در منطقه آرزوی شکست این ملت را به گور خواهند برد.
نصری اهتمام کرد: بیان مطالبه حق مردم و فلسفه وجودی انقلاب این هست که مردم بتوانند خواسته های خود را پیگیری کنند.
در چند دیروز بعد از اعتراض مال باختگان به چند موسسه مالی و اعتباری و نیز گرانی اقلام اقتصادی ، گروهی مجال طلب بر خیز این ناآرامی ها سوار شده و دست به اغتشاش هایی در خیابان ها زدند که به دنبال آن خراب کردن اموال عمومی و در مواردی حتی به کشتن دست یابی چند نفر از هموطنانمان گزارش گردید.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید