خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: ریاست بسیج فرهنگیان کشور عنوان کرد: وحدت، همدلی و حضور با بصیرت در تمامی عرصه ها و حوزه ها از مصادیق بارز فرهنگیان بسیجی بوده که با الهام گیری از مکتب سرخ حسینی و دستورات دین مبین اسلام روزانه به عظمت و شوکت آنها افزوده می گردد.

همدلی و حضور با بصیرت در تمامی عرصه ها از مصادیق بارز فرهنگیان هست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از اردبیل، حسن مرادی، ریاست بسیج فرهنگیان کشور، دیروز 11 دیماه در دیدار با مدیران آموزش و پرورش شهرستان نمین اهتمام کرد: یکی از اغراض کلیدی دشمنان دامن زدن بر چند دستگی و تحریک قومیت‌ها و مذاهب هست که این دسیسه نیز با هوشیاری مردم و مدیران نقش بر آب شده هست.
وی اهتمام کرد: این افتخار را در تیزبینی و هوشیاری فرهنگیان، بسیجیان و تمامی آحاد مردم می‌داینم به چه علت که اگر همدلی و اتحاد در بین اقشار متفاوت مردم در کشور نباشد دشمنان به اغراض خود از فتنه‌ها و توطئه‌ها دست می‌یابند و کشور با مشکلات بنیادی رو به رو می‌شود.
ریاست بسیج فرهنگیان کشور داشتن درک و بینش سیاسی تحت زعامت مقام معظم رهبری را از عوامل کلیدی قدرتمندی جمهوری اسلامی برشمرد و گفته بود: همین امر علت صادر کردن پیام انقلاب به تمامی جهانیان شده هست و روز به روز بر ابهت کشور در عرصه‌های متفاوت افزوده می‌شود.

وی شجره طیبه بسیج را زینت انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: بسیج علت قوام و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و وحدت، همدلی و حضور با بصیرت در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها از مصادیق بارز فرهنگیان بسیجی بوده که با الهام‌گیری از مکتب سرخ حسینی و دستورات دین مبین اسلام روزانه به عظمت و شوکت آنها افزوده می‌شود.
ریاست بسیج فرهنگیان کشور اهتمام کرد: بسیجی بودن و بسیجی ماندن نشان انقلابی بودن هست که فرهنگیان با بصیرت کشور تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان آگاهانه و شجاعانه به ایفای نقش می‌پردازند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید