خبر فوری

۳ سارق طلا فروشی بندرعباس و ۵ نفر از همدستان آنان دستگیر گردیدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عزیز الله ملکی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اظهار این که دزدان طلا فروشی در شهر بندرعباس سریعا بعد از دزدیدن دستگیر گردیدند، اظهار داشت: ساعت ۱۰صبح در چهار راه مرادی سرقتی از یک مغازه طلافروشی از طریق ۳ نفر انجام گردید، که بعد از اطلاع شهروندان و بالباخته پلیس هرمزگان با انجام عملیات تعقیب و گریز و اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۷ ساعت دزدان در محدوده شهر بندرعباس دستگیر گردیدند.

وی عنوان نمود: پلیس هرمزگان با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی و بازداشت ۵ نفر دیگر از هم دستان دزدان گردید. 

 رئیس پلیس هرمزگان در تعریف سانحه دزدیدن دیروز اظهارداشت: دزدان در ابتدا اقدام به دزدیدن یک خودروی پراید می کنند و پس از ان در نزدیکی محل دزدیدن خودرو، اقدام به تعویض پلاک خودروی پراید بر روی یک دستگاه خودروی پژو می کنند و با خودروی پژو اقدام به دزدیدن از طلا فروشی می کنند.

سردار ملکی افزود: دزدان که نقاب به چهره داشتند با پوتک شیشه طلا فروشی را شکسته و حدود ۴کیلوگرم طلا را به دزدیدن می برند در این در خلال به سمت یک شهروند دیگر هم تیراندازی می کنند و پس از ان از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این عملیات سه قبضه جنگ افزار جنگی و۴ کیلو طلای سرقتی کشف گردید، طی این عملیات ضربتی پلیس موفق شد تمام اعضای این گروه که هشت نفر بودند و در منزلی واقع در محله نخل پیرمرد بندرعباس پنهان شده بودند را دستگیر کند.

ملکی افزود: اعضای این گروه که همگی غیربومی بودند در پوشش گچ کار خانه ای را در یکی از محلات کرایه کرده و از مدتها قبل در این خانه مجردی، برای دزدیدن مسلحانه از طلافروشی برنامه ریزی می کردند.    علاوه بر این پیشینه دزدیدن از چند طلافروشی دیگر نیز در پرونده این متهمان وجود دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید