خبر فوری

ثبت اسم 320 بانوی طلبه هرمزگان در سیستم سمتاز

حجت الاسلام محمد عبادی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: سیستم سمتاز در جهت ثبت فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی خواهران طلبه راه اندازی شده و زنان لازم هست اطلاعات هویتی و تحصیلی و علاوه بر این توانمندی و فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی خود را در این سیستم ثبت نماید.
وی اظهار داشت: مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان با توجه به رسالت خود، تعمیق باورهای دینی، توسیع آموزه های دینی، دفاع از ارزشهای مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی، همه ساله در مناسبتهای گوناگون من جمله ماه محرم، صفر، رمضان و فاطمیه مبلغانی را به نقاط متفاوت استان اعزام می کند.
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به این که این حوزه در اعزام مبلغان به نهادهای متفاوت هیچ مشکلی ندارد، اظهارکرد: اعزام مبلغان بعد از ثبت اسم درخواست ها کنندگان در سیستم سمتا و با توجه به درخواست نهادهای متفاوت انجام می گردد.
وی یادآورشد: این اعزام ها در قالب عمومی و اردوهای جهادی برگزار می گردد که مبلعان در قالب این اردوها به مدت یک هفته تا 10 روز در روستاها مستقر می شوند.
عبادی زاده اظهار کرد: تخصص مبلغان استان هرمزگان در رشته های تفسیر علوم و قرآنی، کلام و عقاید اسلامی، مشاوره خانواده و فقه و اصول هست.
وی دنبال کرد: مبلغان علاوه بر مساجد و حسینیه ها، در مدارس، دانشگاه ها، پایگاه های بسیج و زندان نیز حضور داشته و برنامه های مشاوره و تبلیغ چهره به چهره دارند.
این مسئول افزود: مبلغان در کنار عزاداری های سنتی، بحث هایی در ارتباط با لطمه های اجتماعی نیز به مخاطب های خود عرضه می دهند.
عبادی زاده در انتهاء اظهار کرد: هر سال جهت افزایش سطح عملی مبلغان و آشنایی با مسائل روز، دوره ها و کارگاه های علمی و آموزشی برگزار می گردد که دوره فن خطابه من جمله این دوره ها هست.
هم حالا یکهزار و 435 طلبه در 13 مدرسه علمیه خواهران استان هرمزگان مشغول به تحصیل می باشند و حدود 150 مدرس تعلیم آنان را برعهده دارند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین خبر ها استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید