خبر فوری

ارائه صنعت های دستی به بازارهای جهانی با تجارت الکترونیک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،،سهراب بناوند معاون صنعت های دستی سازمان میراث فرهنگی، صنعت های دستی و گردشگری هرمزگان عنوان کرد: فعالین صنعت های دستی هرمزگان با استفاده از طرح فروش فرآورده ها صنعت های دستی به ابزار تجارت الکترونیک، توان دارند تولیدات خود را در بازرهای جهانی به فروش برسانند.
وی اضافه کرد: در این طرح، کمپانی طرف قرار داد پست جمهوری اسلامی ایران، با مشارکت میراث فرهنگی، فرآورده ها صنعت های دستی هرمزگان را به ابزار نرم افزارها و سایت های معامله اینترنتی در بازارهای کشور های دیگر نیز ارائه می کند.
معاون صنعت های دستی سازمان میراث فرهنگی، صنعت های دستی و گردشگری هرمزگان عنوان کرد: در این کارگاه 80 نفر از فعالین صنعت های دستی کمپانی نمودند و با مراحل و روشهای ارائه فرآورده ها به واسطه نرم افزارها و سایت های اینترنتی آشنا گردیدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *