خبر فوری

اولین رزمواره مدافعان حرم برگزار می گردد

رد نشود//اولین رزمواره مدافعان حرم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رزمواره مدافعان حرم، در زمینه لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی‌گری و مقاومت مردمی، شبکه رادیویی ایران، مرکز بسیج سازمان صداوسیما، سازمان سینمایی دفاع مقدس و معاونت فضای سایبری برگزار می‌شود.

رزمواره مدافعان حرم کوشش دارد تا در مقوله دفاع از حریم اهل بیت، تقویت حرکت هنری – رسانه‌ای در حوزه مدافعان حرم، ارائه مدافعان حرم و خانواده‌های آنان بعنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و جهادی، قدمی تاثیرگذار بردارد.

بخش فضای سایبری، یکی از بخش‌های این جشنواره فرهنگی و هنری هست. در این بخش کاربرانی که دارای شبکه‌های اجتماعی، سایت و وبلاگ و نرم‌افزارهای کاربردی علاوه بر این طرح و تصویر ها گرافیکی و پادکست هستند، می‌توانند آثار خود را تا قبل از انتهاء مهلت ارسال آثار یعنی 15 دی‌ماه سال 96 به دبیرخانه رزمواره ارسال ننمایند.

علاقمندان برای حضور در اولین رزمواره مدافعان حرم و دریافت اطلاعات زیادتر می‌توانند به نشانی تلگرام razmvare@ و یا سایت http://www.razmvare.ir

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید