خبر فوری

امنیت مناطق زلزله تامین شود/ امکانات به دست نیازمندان واقعی برسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر پس از بازدید از مناطق زلزله زده در جمع خبرنگاران گفت: مشکلات زیادی در این مناطق زلزله زده وجود دارد. چادر و پتوهای زیادی ارائه شده ولی نیازها بیش از این است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در تلاش برای حل زلزله زدگان هستند گفت: مهم این است که مسئله امنیت تأمین شود تا امکانات به دست نیازمندان واقعی برسد.

معزی ضمن آرزوی سلامتی برای بازماندگان حادثه و علو درجات برای کشته شدگان این حادثه اظهار داشت: کمک هایی انجام شده و ادامه دارد و ان شاءالله مشکلات مردم حل خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید