خبر فوری

تاکید نماینده مقام معظم رهبری بر حل مشکل زلزله زدگان

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده به خبرنگار اعزامی ایسنا به کرمانشاه گفت: امروز از برخی مناطق بازدید کرده و از برخی مناطق دیگر بازدید خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکید زیادی بر ضرورت حل مشکلات زلزله‌زدگان وجود دارد، گفت: مسوولان باید به مشکلات زلزله‌زدگان توجه کنند و مشکلاتشان حل و فصل شود.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری در هلال‌احمر درباره انتقاداتی که از توزیع چادر و اقلام امدادی میان زلزله‌زدگان وجود داشته گفت: در زمینه توزیع، مشکلاتی وجود دارد که باید مرتفع شود البته بسیاری از مشکلات نیز حل و فصل شده است.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری در هلال‌احمر در این بازدید با شماری از زلزله‌زدگان گفت‌وگو کرده و مستقیما در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید