خبر فوری

قاتل فراری بعد از ۱۷ سال در دام دریابانان بندرلنگه گیر افتاد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر خرم روی در تشریح این خبر گفت: دریابانان شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح غیرمجاز پس از کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی اسلحه در منزلی واقع در یکی از روستاهای شهرستان بندرلنگه مراتب را به‌صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اخذ حکم قضایی به محل اعزام و در بازرسی از منزل موفق به کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری دو نفر متهم شدند.

سرهنگ خرم رودی خاطرنشان کرد: در بازجویی و تحقیقات تخصصی عوامل اطلاعات پایگاه دریابانی بندرلنگه از متهمین دستگیرشده مشخص شد یکی از متهمان به اسم اختصاری”ح.ا”به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه چندین سال متواری بوده است.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان اظهار کرد: نامبرده با تیزهوشی مأموران بندرلنگه بعد از ۱۷ سال فرار از چنگال قانون دستگیر و تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه جهت پیگیری اتهام قتل و سرقت و همچنین نگهداری سلاح غیرمجاز  شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید