برای کمک به زلزله زدگان آماده ایم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علی اعمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود:استان هرمزگان جز 17 استان معین برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور نیست اما در صورت نیاز برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرده ایم.

وی گفت: هرمزگان هزار و 500نجات گر،7 هزار و 200داوطلب فعال و 105 خودروی سبک و سنگین امداد رسانی دارد که برای کمک به مناطق زلزله زده آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود:22قلم کالای ضروری برای اسکان زلزله زدگان نیز در انبارها موجود است که در صورت اعلام نیاز به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

اعمی گفت: کالاهای مورد نیاز زلزله زدگان به محض نیاز سنجی مناطق زلزله زده برای کمک های مردمی اطلاع رسانی می شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید