خبر فوری

تضعیف سپاه تضعیف نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به بحث معاد و عالم قبر پرداخت و افزود: از قبر ندا و اخباری هست که شنیدن آن برای انسان سخت است. قبر جایگاه بدن انسان و برزخ جایگاه روح وی است.

وی در خصوص عذاب و فشار قبر گفت: دو گروه فشار قبر را تفسیر کرده اند، گروهی بر این باورند که فشار قبر برای همه اعم از کافر و مومن هست و گروهی نیز از حضرات معصوم روایت کرده اند که فشار قبر برای افرادی که اعمال صالح داشته، تربت سیدالشهدا با آنان دفن شود، محبت امیرالمومنین و ولایت در فرد باشد و یا به زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) رفته باشد از عذاب قبر در امان خواهد بود.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به روز بزرگداشت علامه سید محمدحسین طباطبایی هم اشاره‌ای داشت و وی را عالمی بزرگ و افتخار آفرین از خطه آذربایجان خواند و افزود: آنچنانکه آیت الله مکارم شیرازی سه عامل نظم در کار، استقامت و اخلاص را رمز موفقیت یک روحانی میداند این عالم فرهیخته تمام این عوامل در وجودش نهفته بود.

فصیح نیا به بحث تحریم‌های آمریکا موسوم به کاتسا پرداخت و افزود: در این تحریم‌ها آمریکا کسانی را که دشمن اصلی اش هستند و تروریسم هستند را تحریم کرده اند. آمریکا با تحریم سپاه و سامانه موشکی سعی در جلوه نمایی سپاه به عنوان تروریسم است و با این کار بجز اینکه ماهیت تروریسم مابانه خود را به جهان ثابت کرد موجب شد تا سپاه محبوبیت بیشتری پیدا کند چراکه سپاه یاور مظلوم است و در مقابل ظلم مقتدرانه خواهد ایستاد.

امام جمعه شاهین دژ اظهار کرد: بارزترین سازمانی که منصوب به رهبری است سپاه است و تضعیف سپاه تضعیف نظام اسلامی است، از این رو مسولین تراز اول نظام اسلامی اعم از رییس جمهور و وزرایش باید در مقابل آمریکا تهاجمی عمل کنند نه اینکه عقب نشینی داشته باشند. آمریکا بدنبال منافع خود هست و با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری بالاخره مسولین به این نتیجه رسیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی ابراز کرد: مسولینی که قبل از سفر به آمریکا صحه بر عقلانیت آمریکا میگذارند و بعد از سفر این عقلانیت را رد میکنند بایست بیشتر هوشیار باشند و بدانند که آمریکا اولا بدنبال منافع شخصی خود بوده و ثانیا در صدد تغییر ماهیت نظام اسلامی است.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا ادامه داد: امروز آمریکا بر روی جوانان ما کار میکند و بهمین خاطر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر پرورش جوان مومن انقلابی تاکید دارند، با این اوصاف معرفت نباید صوری و ظاهری باشد و تمام مسولین نظام بایست سیاست‌های نظام را بر محوریت سیاست‌های امام خامنه‌ای منطبق سازند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید