خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین ابعاد تربیتی و سیاسی گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین نشان از پیوند دین و سیاست دارد و این حرکت از جهات زیادی در ابعاد مختلف قابل تفکر است.

پیاده‌روی اربعین ابعاد تربیتی و سیاسی گسترده‌ای دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان امروز در جلسه هم‌اندیشی با موضوع «بررسی ابعاد پیاده‌روی اربعین»، با بیان اینکه این جلسه هم‌اندیشی به منظور بررسی ابعاد پیاده‌روی اربعین برگزار شد، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین همایش بی‌نظیر و بی‌سابقه و سال به سال رو به افزایش است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان افزود: همایش پیاده‌روی اربعین یک حرکت اجتماعی فراملیتی است که صمیمیت و مباحت در آن موج می‌زند .

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین ابعاد تربیتی و سیاسی گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین نشان از پیوند دین و سیاست دارد و این حرکت از جهات زیادی در ابعاد مختلف قابل تفکر است.

حجت‌الاسلام صفوی تاکید کرد: با توجه به جایگاه ارزشمند و والای حضرت امام حسین(ع) در بین شیعیان جهان اسلام، زیارت مرقد مطهر اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین از نشانه‌های مومن است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه اربعین می‌تواند بین ما و اعتقادات ما پیوند برقرار کند، گفت: پیاده‌روی اربعین نشان از پیوند دین و سیاست دارد و از باز تولید این شعار نخ نمای انگلیسی «جدایی دین از سیاست» جلوگیری می‌کند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید