خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه آرامش دنیوی و اخروی انسان در گرو اقامه نماز است گفت: مومن واقعی کسی است که اقامه نماز او را از وسوسه های شیطان دور نگه دارد.

آرامش دنیوی و اخروی انسان در گرو اقامه نماز است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، کرسی آزاد اندیشی با محوریت «تاثیر نماز در آرامش روحی، روانی و اجتماعی افراد» دیروز با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم اسماعیلی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این کرسی آزاداندیشی با بیان آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اقامه نماز، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی باید مبتنی بر پیش نیازهای واجب جامعه صورت گیرد که عبارتند از اعتقاد به خداوند، توحید، نبوت و معاد که این اصول در اقامه این فریضه الهی تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: نماز جزء فروع دین اسلام است و برپایی آن طبق سنت پیامبر اعظم (ص)، باعث آرامش دنیوی و اخروی انسان خواهد شد.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بررسی ابعاد مختلف شخصیت مؤمن، عنوان کرد: مومن واقعی کسی است که اقامه نماز او را از وسوسه‌های شیطان دور نگه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نماز باعث زنده نگه داشتن ایثار در راه خداوند می‌شود که امروز با شهیدان مدافع حرم از جمله شهید حججی شاهد آن هستیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید