خبر فوری

بینایی سنجی بیش از 4 هزار کودک جاسکی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گمتیلی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان جاسک گفت: 4 هزار و 627 کودک 3 تا 6 سال  جاسک در طرح ملی پیشگیری از تنبلی و معاینه چشم، بینایی سنجی می شوند.

وی افزود:  در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک کودکان به بینایی سنج معرفی و در صورت نیاز به معاینه تخصصی با ارجاع به چشم پزشک در صورت نیاز به صورت رایگان عمل جراحی می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان جاسک گفت: به دلیل پراکندگی روستاها و سختی تردد در بعضی مسیرها و همکاری نکردن برخی والدین در روستاها پیش بینی می شود بیش از 80 درصد کودکان زیر 6 سال جاسکی در طرح بینایی سنجی شرکت کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان جاسک هم گفت: پایگاه های پیشگیری از تبلی چشم در جاسک به 66 پایگاه افزایش یافته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید