خبر فوری

رسیدگی به امور شهر از وظایف شورای شهر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،احمدی  فرماندار شهرستان جاسک درنشست با اعضای شورای اسلامی شهر جاسک و لیردف و اعضای شورای بخش مرکزی و لیردف گفت:وظایف شورای شهر و شهردار رسیدگی به امور شهری است.

وی ضمن تاکید بر شناسایی ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و صنایع دستی روستاها افزود: نخستین قدم شورا در اجرای کار، نقشه راه ، برنامه ریزی توسعه شهری و فرهنگی است.

 فرماندار شهرستان جاسک گفت: شهرداری یکی از دستگاه های اجرایی مهم ،در هر شهر است و باید اعضای شورای شهر در خدمت رسانی این دستگاه اجرایی به شهروندان دقت داشته باشند و با توجه به اولویت ها و نیاز های هر منطقه برای ارتقاء، توسعه و تحول همه جانبه شهرتلاش کنند.

احمدی افزود: شوراها باید با مردم و مسئولان برای بررسی و پیگیری موانع و مشکلات این شهر با تعامل و همکاری سایر دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات گام بردارند.

وی همچنین از شروع فعالیت فرودگاه جاسک خبر داد و افزود: به زودی با راه‌اندازی پروازهای هوایی به جاسک، توسعه این شهرستان شتاب بیشتری می‌گیرد.

در پایان این نشست اعضای شورا نیز نقطه نظرات خود رابیان کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید