کشف بیش از 350 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه یک کامیون

کشف بیش از ۳۵۵ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه یک کامیونبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان؛علی گرمه‌ای اظهار داشت: به دستور مقام قضایی و پس از دو هفته کار اطلاعاتی، تیمی از مأموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب ضمن توقیف یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی بشاگرد به شهرستان میناب و انتقال آن به ستاد مواد مخدر این شهرستان، موفق شدند در جریان بازرسی‌های به عمل آمده مقدار ۳۵۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط نمایند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب در ادامه خاطرنشان ساخت: از آنجا که راننده کامیون با زیرکی خاصی محموله مواد مخدر را در بدنه این خودروی سنگین پنهان کرده بود، مأموران پس از شکافتن بدنه، مواد مخدر جاسازی شده در قالب ۳۵ بسته ۱۰ کیلو گرمی را کشف نموده و همچنین یک دستگاه خودروی پراید را که به عنوان اسکورت، محموله مورد نظر را همراهی می‌نمود توقیف نمودند.

وی در خاتمه اذعان داشت: در جریان این عملیات؛ سه نفر متهم دستگیر و جهت رسیدگی قانونی به اتهاماتشان به مراجع قضایی شهرستان میناب معرفی شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید