خبر فوری

سیستم جمع آوری زباله در استان هرمزگان اصلاح شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، آبتین امیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: کمیته‌ای تحت عنوان ساحل تشکیل شود که می‌تواند زیر نظر شورا یا شهرداری باشد و پیشنهاد می‌دهم ارتباط بیشتری با جامعه دانشگاهی داشته باشد.

امیری عنوان کرد: بحث زباله جنبه‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن فرهنگ‌سازی است تا در ثانیه زباله تولید نشود.

امیری گفت: جمع آوری زباله ها بصورت سنتی انجام می شود که فایده‌ای نداشته و ندارد و باید ارزیابی علمی و مطالعاتی شود تا با برنامه‌ریزی شاهد کاهش هزینه ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید بخشی از هزینه‌های پیمانکاری را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: مشکل عدم مدرن شدن دستگاه‌های جمع‌آوری زباله داریم و در هیچ جای کشور زباله‌ها به این شکل جمع‌آوری نمی‌شوند.

امیری گفت: سنتی و هیئتی کارها را انجام می‌دهیم که ناهمگونی‌ها باعث می‌شود پیمانکار ما را دور بزند که می‌توان با نوسازی و به‌کارگیری روش‌های جدید، سیستم جمع‌آوری زباله این شیوه را اصلاح کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید