خبر فوری

معاون وزیر آموزش و پرورش: کودکی، فرزندان خود را به رسمیت بشناسیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا رضوان حکیم زاده روز دوشنبه در جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در گرگان، اظهار کرد: امروزه کودکان را مشغول گوشی و تبلت و یا سنجش و تست برای ورود به زندگی بزرگسالی کرده ایم.
وی اضافه کرد: معلمان ابتدایی با توجه به وظیفه خطیر در تربیت و آموزش کودکان، باید به این قشر یاد بدهند که با نشاط کودکی کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش بررعایت عدالت در تربیت و آموزش دانش آموزان نیز تاکید کرد و گفت: اینکه برخی زودتر یاد می گیرند یک موهبت الهی است و باید به آنها آفرین گفت، ولی معلم باید به سراغ دانش آموزی که نیاز بیشتری به تشویق و محبت برای یادگیری دارد، برود و این سرمایه گذاری آینده دانش آموز نیازمند برای پیشرفت دگرگون خواهد کرد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان نیز با بیان اهمیت سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت برای توسعه کشور، گفت: دوره ابتدایی فرصت طلایی در حوزه تعلیم و تربیت برای شکوفایی خلاقیت کودکان به شمار می رود و معلم این دوره نقش بسزایی در تربیت و آموزش دانش آموز ایفا می کند.
محمدباقر مسعودی؛ همچنین از ورود 325 دانشجوی دختر و پسر به دانشگاه فرهنگیان گلستان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: بیش از 60 درصد این دانشجویان برای بکارگیری در دوره ابتدایی پذیرش شده اند.
دو گروه از ورودی های سال های 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان گلستان امسال فعالیت در امر تعلیم و تربیت را در آموزش و پرورش استان آغاز کردند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید