خبر فوری

شیرخوارگان حسینی در رودان بر ضریح گهواره شهید 6 ماهه دشت نینوا دخیل بستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، شهر رودان روز جمعه شاهد خلق حماسه عظیم حسینی و روز حج ابراهیمی مادران شیر دلی بود که به یاد ظهر عاشورا شیرخوارگان خود را بر سر دست ها گرفته و نوای لای لای اصغرم سر دادند.
همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در اجتماع باشکوه و در میان حزن و اندوه عاشقان و عزاداران حسینی در مسجد جامع شهر رودان برگزار شد و عزاداران با برگزاری آیین های عزاداری با چشمانی اشک آلود و قلب هایی اندوهگین در رثای سرباز شش ماهه کربلا مرثیه غم سرودند.
در این آئین سراسر نور و معنویت که با حضور دو هزار نفر از شیرخوارگان حسینی در رودان برگزار شد، نذرنامه حضرت علی اصغر (ع) قرائت شد.
شهرستان ولایی رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408 * خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید