خبر فوری

دلیل سخنان ابلهانه ترامپ شکست‌های پی در پی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در ارتباط با ماه محرم سخنان بسیار مهمی بیان فرموده‌اند که در یکی از این مطالب محرم را بیمه کننده اسلام دانسته‌اند.

وی یکی از ویژگی‌ها و نکات اصلی ماه محرم و واقعه عظیم عاشورا را ظلم ستیزی دانست و ادامه داد: امام حسین(ع) در روز عاشورا جان خودش، فرزندانش و بهترین یارانش را در راه اسلام اهدا کرد و اهل بیت طاهرینش به اسارت رفتند ولی حاضر نشد در برابر ظلم سر خم کند.

امام جمعه یزد به دیدار مقام معظم رهبری با خبرگان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار لزوم حفظ شعار "نه شرقی نه غربی" و حراست از آن در تمام عرصه‌های انقلاب بود.

ناصری یزدی ادامه داد: تنها قدرتی که می‌تواند انسان را به بالاترین حد از انسانیت و سعادت به خیری برساند، قدرت خداوند متعال است و ما همیشه باید به خداوند امید داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: این موضوع درست است که ما باید با جهان در ارتباط باشیم ولی این ارتباط به معنای زیر سلطه استکبار و کشورهای مستکبری جهان رفتن نیست، باید روی پای خودمان بایستیم و با توکل به پروردگار متعال زمینه پیشرفت کشور اسلامی ایران را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) در طول سال‌های پیش از انقلاب و تا زمانی که در قید حیات بودند بر این موضوع پافشاری داشتند افزود: دشمنان اسلام تنها به دنبال این هستند که ما زیر سلطه آنها قرار بگیریم و هرچه خواستند از کشور ما غارت کنند ولی نتوانیم حرفی بزنیم.

امام جمعه یزد تلاش برای تجزیه بخش‌هایی از کشورهای اسلامی از جمله عراق را هدف اسرائیل دانست و بیان کرد: اینکه امروز ترامپ در سازمان ملل حرف‌های ابلهانه و پوچ می‌زنند به دلیل ضربه‌ای است که اسرائیل و آمریکا از دست حزب الله و مقاومت خوردند و نتوانستند هیچ یک از کشورهای اسلامی از جمله عراق و لبنان و سوریه را بگیرند.

ناصری یزدی افزود: الان مستکبران جهان از روی درماندگی این چنین حرف‌هایی را می‌زنند و با توجه به اینکه در گرفتن کشورهای اسلامی ناکام ماندند، در تلاش هستند که کردستان را از کشور عراق جدا کنند، آنها به این وسیله ظلم و ستم خود بر مردم مظلوم کردستان را افزایش می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مقام معظم رهبری هم به همین دلیل بر روی ضرورت حفظ استقلال ایران تاکید دارند و می‌فرمایند که دشمن هیچ زمانی نباید در وجود ما احساس ضعف کند.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در ابتدای انقلاب صدام با همراهی کشورهای مختلف جهان سعی داشتند سه روزه تهران را بگیرند ولی خداوند نخواست و آنها پس از هشت سال که با دفاع مقدس مردم ایران روبرو شدند خودشان اعتراف به شکست کردند.

امام جمعه یزد بر اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و گفت: لازم است که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال داده شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید