خبر فوری

رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و قدرت نیروهای مسلح رمز اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، ایرج شجاعی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح مهاباد با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما در جنگ از حیثیت، دین، نظام و مردم دفاع کردیم و این دفاع، مقدس بودن آن را نشان می دهد.
وی افزود: رزمندگان و ملت ما نشان دادند با دست خالی هم می توان در برابر قدرت های بزرگ و دشمنان ایستاد.
فرمانده قرارگاه امام سجاد و سپاه مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به فرموده امام که ‘هرچه داریم از محرم و صفر است’، افزود: مقابله با دشمن و فرهنگ شهادت نشان از وجود فرهنگ عاشورای حسینی در جامعه است.
سردار دلاور رنجبرزاده ادامه داد: تاکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با یکپارچگی در مقابل استکبار جهانی ایستادند و امروز جمهوری اسلامی پیروز میدان های سوریه، لبنان و عراق است و برای سایر کشورهای مسلمان خط مشی می دهد.
برگزاری رژه و برنامه های هفته دفاع مقدس همه ساله در سی و یکم شهریورماه برگزار می شود.
هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیروهای مسلح به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار آغاز شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
2093/3093 ** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید