خبر فوری
هرمزبان:گروه سیاسی: معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی برراه‌اندازی خیرین امنیت‌ساز گفت: ما به دنبال تحقق این رهنمود رهبری درحال راه اندازخیرین امنیت‌ساز هستیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم.

نیروی انتظامی درصدد راه‌اندازی مجمع خیرین امنیت‌ساز است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از  کردستان، عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان دیروز، 30 شهریورماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ناجا که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس به عنوانی یکی از دستگاه‌هایی که در برقراری، حفظ و ثبات امنیت خدمتگذار مردم است در تمامی شرایط سعی می‌کند با بهره گیری از تمام توان خود بستری آرامش بخش را در جامعه ایجاد کند.

وی افزود: یکی از مولفه‌های رشد و بالندگی هر ملتی وجود امنیت است و در این صورت ما می‌توانیم در زمینه‌های مختلفی پیشرفت کنیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان عنوان کرد: پلیس سعی می‌کند برای اثربخشی بیشتر عملکرد خود در تمامی ماموریت‌ها به شیوه نرم فعالیت کند.

وی اعلام کرد: ما دنبال جلب مشارکت‌های آحاد مختلف جامعه در تولید امنیت هستیم زیرا ما به تنهایی نمی‌توانیم امنیت را برقرار کنیم و باید تمامی دستگاه‌ها هم پای کار بیایند.

فاتحی بیان کرد: امنیت پایدار امکان پذیر نیست جز اینکه همه مردم دغدغه آن را داشته باشند چراکه این امنیت است که ما را به رشد و بالندگی می‌رساند.

وی تاکید کرد: اگر امنیت در کردستان وجود دارد در وهله اول به دلیل فرهنگ بالای مردم آن است که ناامنی مقابله می‌کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما به دنبال تحقق خیرین امنیت ساز هستیم و چون دستور مقام معظم رهبری هم هست درصددیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه گفت: در ارزیابی‌هایی که در سطح کشور صورت گرفته است میزان رضایت مندی شهروندان از پلیس آمار بالایی را داشته است که این نشان می دهد مردم ما قدر امنیت را می‌دانند.

فاتحی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه یک هزار و 200 ساعت کلاس آموزشی برای مردم استان برگزار کرده‌ایم، اعلام کرد: همچنین تاکنون هفت هزار و ۳۸ پرونده در مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی تشکیل شده که از این تعداد شش هزار و ۴۵۶ پرونده منجر به سازش و رفع مشکل شده است.

وی در پایان به هفته نیروی انتظامی از 14 تا 21 مهر ماه اشاره کرد و یادآور شد: دیدار فرماندهان و کارکنان ناجا با نماینده ولی فقیه، سخنرانی فرماندهان در برنامه‌های مختلف، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، اجرای طرح مردم یاری و ارائه خدمات مشاوره‌ای از جمله برنامه‌های این هفته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید