خبر فوری

مقاومت ملت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اسدالله رازانی ظهر امروز  در مراسم رژه نیروهای مسلح که در محل بلوار طاقبستان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: حضور، وحدت و مقاومت جانانه ملت مسلمان ایران، ایثار و از جان گذشتگی ایثارگران و رهبری‌های هوشمندانه و داعیانه امام (ره)و مقام معظم رهبری همواره توطئه‌های دشمنان و نظام استکبار جهانی را خنثی کرده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این مقاومت و رهبری مدبرانه‌ چنان دستاوردهایی برای نظام و کشور ما به ارمغان آورد که برای همیشه دشمنان کشور از این توطئه‌ها مأیوس و ناامید شدند گفت: اقتدار کنونی کشور مرهون جانفشانی و ایستادگی شهدا، ایثارگران و همه نیروهای مسلح و مردمی است که برای حفظ نظام و کشور مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

رازانی اولین دلیل گرامیداشت هفته دفاع مقدس مبانی قرآنی و دینی در این مورد دانست و افزود: در قرآن خطاب به پیامبر(ص) و مومنین صدر اسلام بارها دستور داده شده که به یاد داشته باشند، توطئه‌هایی را که علیه آنها صورت گرفت را چطور خداوند از سرآنها گذراند. 

وی عنوان کرد: اگر مقاومت جانانه ملت نبود و اگر با تقدیم بیش از 200 هزار از بهترین جوانان و با اسارت هزاران جوان و جانبازی صدها هزار جوان جنگ را سرافرازانه به پایان نمی‌بردند، امروز ما هر روز شاهد توطئه، هجمه و تهاجم از اطراف و اکناف کشور بودیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه، کشور ما در منطقه حساسی از جهان و‌ دارای ذخایر ارزشمندی از نظر اقتصادی، فرهنگی است بیان  کرد: این امر باعث شده که همیشه این کشور محل تهاجم‌ها و چشم‌داشت‌های دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس آنچنان شرایطی را در کشور​ به وجود آورد که امروز هیچ دشمن خارجی به خودش اجازه کوچکترین اندیشه‌ای در زمینه تهاجم نمی‌دهد و این دفاع ما را در مقابل تهاجم خارجی بیمه کرد بیان کرد: وحدت این ملت زیر شعارهای واحد خیلی کم در طول تاریخ به دست می‌آید و از این ناحیه ما حتی پس از انقلاب هم تهدید می شدیم اما جنگ ملت ما را برای همیشه برادر و متحد کرد و این باعث وحدت داخلی برای همیشه در کشور ما شد.

رازانی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه 9800 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است عنوان کرد: بخش زیادی از آنان از مسلمانان شیعه، بخش زیادی از مسلمانان اهل سنت، بخش زیادی از مسلمانان اهل حق و یا ادیان دیگر بودند و این نشان از وحدت ملت است.

وی افزود: امیدواریم راهی که با دفاع مقدس شروع شد و پایه‌های نظام و کشور را در مقابل توطئه‌های خارجی و داخلی تضمین و بیمه کرد برای همیشه تداوم داشته باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید