خبر فوری

عربده‌های ترامپ نشان از ضعف و ناتوانی آمریکاست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: امروز مصادف است با سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه کشور، نظام و ملت ما در سال 1359 و آغاز هفته دفاع مقدس که آن را گرامی می‌داریم.

امام جمعه دهدشت گفت: عزت و سربلندی تاریخی ما در عصر کنونی در میان همه این قدرت‌های زورگو و ستمگر مرهون خون و شجاعت شهیدان، ایثارگران و رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و ایثارگری کردند.

وی با اشاره به اینکه هر ملتی که شهدا و رزمندگان خود را فراموش کند عزت خودش را از دست می‌دهد، افزود: هر کشوری و هر جامعه‌ای که جوانمردی، شجاعت و دلیری مردان خودش را در مقابل دشمن فراموش کند از بین می‌رود.

حسینی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی شناخته می‌شود گفت: مقام معظم رهبری با مدیریت مدبرانه خود به این نظام و انقلاب عزت بخشیده و امروز ایران سربلند و سرافراز مرهون ولایت است.

این مسئول افزود: امروز وقتی قدرت‌های جهانی و آمریکا حرف می‌زند اسم ایران را بر زبان می‌آورد و اگر ایران اسلامی کشور ضعیفی، ناتوان و عقب مانده‌ای بود، آیا آمریکا از او اسم می‌آورد.

حسینی گفت: مقام معظم رهبری فرمود برخی در تحلیل دچار اشتباه شده‌اند، این هیاهو و عربدهکشی آمریکا حاکی از ضعف و ناتوانی او و قدرت ایران اسلامی است.

وی به سخنان سخیف و بی‌ادبانه لاتِ عربده‌کش و گاوچران آمریکایی علیه ملت و نظام ایران اسلامی در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان به همراه لشکرش هرکجا برود به جز فساد و تباهی و خونریزی چیز دیگری به همراه ندارد و آمریکا در عراق، سوریه، افغانستان، یمن و تمام خاورمیانه و هرکجا وارد شده به جز جنایت و خونریزی کار دیگری انجام نداده است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه عربده‌های ترامپ نشان از ضعف و ناتوانی آمریکاست، تصریح کرد: از دولتمردان خود می‌خواهیم که پاسخی کوبنده و دندان‌شکن به این عربده‌کش آمریکایی بدهند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمود نخبگان آمریکا از این سخنان و داشتن چنین رئیس جمهوری شرم کنند و برخی در تحلیل خود اشتباه نکنند زیرا مواضع آمریکا به دلیل ضعف و شکست اوست زیرا قرار بود که عراق، سوریه و لبنان تحت سلطه و نفوذ آمریکا و رژیم صهیونسیتی باشد اما اکنون واقعیتهای منطقه به گونهای دیگر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید